Dodací podmínky

Informace o dopravě

Zásilková doprava PPL po ČR

Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin k vašemu domu od předání dopravci (viz. stav odesláno zákazníkovi)

Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte email s detailními informacemi o zásilce – číslo zásilky, předpokládaný termín doručení a výše dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).

Předpokládaný čas doručení si také můžete zjistit online na www.ppl.cz Stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v emailu.

V den doručení Vás kurýr bude telefonicky informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky.

Pokud vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, zboží může být uloženo na depu PPL pro další pokus o doručení max. 10 dnů. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující pracovní den na stejné adrese, pokud se kurýrovi podaří s Vámi telefonicky spojit.

Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na www.ppl.cz či zákaznická linka PPL – 844 775 775, stačí pouze znát číslo zásilky.

U dobírky i bankovního převodu je účtováno poštovné ve výši 99,-.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušném depu dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum PPL na www.ppl.cz.

PPL do zahraničí – zasílání zákazníkům z SR

Zboží je zasíláno prostřednictvím partnera PPL přímo do rukou zákazníka.

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem.

Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 159,-. Tyto ceny jsou vždy přepočtena na EUR ve chvíli potvrzení objednávky dle aktuálního denního kurzu ČNB.

PPL je dle tarifu schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti. U vyšší hmotnosti je třeba si sjednat individuální možnost dopravy.Cena poštovného se v tomto případě řídí tarifem dopravce a hmotností zásilky.

Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušném depu dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum PPL na www.ppl.cz.